Rekrutacja
Regulamin rekrutacji do projektu Erasmus+
- Rekrutacja uczestników projektu zostanie dokonana niezależnie do każdej z 2 grup wyjazdowych oraz grupy nauczycielskiej (nauczyciele rekrutowani będą na podstawie wypełnionego kwestionariusza).
- Uczeń wyjeżdżający na praktykę zagraniczną musi mieć ukończone 18. lat najpóźniej w dniu wyjazdu.
- Każdy uczeń może wziąć udział w projekcie tylko jeden raz.
- Na staże zagraniczne wysyłani będą najlepsi uczniowie wyłonieni na podstawie następujących, punktowanych kryteriów:
- wyniki w nauce - średnia ocen za ostatni ukończony semestr:
- 3,00 do 3,49 – 1 punkt,
- 3,50 do 3,99 – 2 pkt,
- 4,00 do 4,49 – 3 pkt,
- 4,50 do 4,74 – 4 pkt,
- 4,75 do 4,99 – 5 pkt,
- 5,00 i powyżej – 6 pkt,
- ocena z języka obcego (angielskiego lub hiszpańskiego)
- dopuszczający – 1 punkt,
- dostateczny – 2 pkt,
- dobry – 3 pkt,
- bardzo dobry – 4 pkt,
- celujący – 5 pkt,
- ocena z zachowania
- poprawne – 1 punkt,
- dobre – 2 pkt,
- bardzo dobre – 3 pkt,
- wzorowe – 4 pkt,
- udział w olimpiadach i konkursach pozaszkolnych
- laureat olimpiady szczebla centralnego - 10 pkt,
- laureat olimpiady oraz konkursu przedmiotowego na szczeblu regionalnym - 5 pkt,
- laureat konkursu przedmiotowego na szczeblu miejskim - 3 pkt.
- Maksymalna ilość to 25 pkt. Brak punktów, w pierwszych trzech kategoriach, eliminuje kandydata z konkursu.
- Przy równej ilości punktów decyduje wyższa średnia ocen.
- W procesie rekrutacji utworzona zostanie lista główna i lista rezerwowa osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie.
- W skład komisji rekrutacyjnej wejdą: Dyrektor Szkoły - Klaudiusz Knyps oraz koordynatorzy projektu: Arkadiusz Mynarski i Jarosław Pniok.
- Aby zostać uczestnikiem projektu należy wypełnić ANKIETĘ REKRUTACYJNĄ.
- Do 7 dni od ogłoszenia list osób zakwalifikowanych do projektu, możliwe jest odwołanie od wyników, w przypadku zaistnienia nowych okoliczności nie uwzględnionych w procesie rekrutacji.
ZAPRASZAMY !!!