Regulamin rekrutacji
Rekrutacja uczestników projektu zostanie dokonana niezależnie do każdej z 6 grup wyjazdowych (nauczyciele rekrutowani będą na podstawie wypełnionego kwestionariusza). Uczeń wyjeżdżający na praktykę zagraniczną musi mieć ukończone 18. lat najpóźniej w dniu wyjazdu.Każdy uczeń może wziąć udział w projekcie tylko jeden raz.Na staże zagraniczne wysyłani będą uczniowie najlepsi wyłonieni na podstawie następujących, punktowanych kryteriów:
a) wyniki w nauce - średnia ocen za ostatni ukończony semestr:
3,00 do 3,49 | 1 punkt |
3,50 do 3,99 | 2 punkty |
4,00 do 4,49 | 3 punkty |
4,50 do 4,74 | 4 punkty |
4,75 do 4,99 | 5 punktów |
5,00 i powyżej | 6 punktów |
b) ocena z języka obcego (angielskiego, niemieckiego lub hiszpańskiego)
dopuszczający | 1 punkt |
dostateczny | 2 punkty |
dobry | 3 punkty |
bardzo dobry | 4 punkty |
celujący | 5 punktów |
c) ocena z zachowania
poprawne | 1 punkt |
dobre | 2 punkty |
bardzo dobre | 3 punkty |
wzorowe | 4 punkty |
d) udział w olimpiadach i konkursach pozaszkolnych
laureat olimpiady szczebla centralnego | 10 punktów |
laureat olimpiady oraz konkursu przedmiotowego na szczeblu regionalnym | 5 punktów |
laureat konkursu przedmiotowego na szczeblu miejskim | 3 punkty |
Maksymalna ilość to 25 pkt. Brak punktów, w pierwszych trzech kategoriach, eliminuje kandydata z konkursu. Przy równej ilości punktów decyduje wyższa średnia ocen. W procesie rekrutacji utworzona zostanie lista główna i lista rezerwowa osób zakwalifikowanych do udziału w projekcie. W skład komisji rekrutacyjnej wejdą: Dyrektor Szkoły - Klaudiusz Knyps oraz koordynatorzy projektu: Ryszard Stoecker i Jarosław Pniok. Aby zostać uczestnikiem projektu należy wypełnić ANKIETĘ REKRUTACYJNĄ. Do 7 dni od ogłoszenia list osób zakwalifikowanych do projektu, możliwe jest odwołanie od wyników, w przypadku zaistnienia nowych okoliczności nie uwzględnionych w procesie rekrutacji.
ZAPRASZAMY !!!